Jump to content

Dodotron

Member
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About Dodotron

  • Rank
    Crusader

Profile Information

  • Location
    Belgium

Recent Profile Visitors

4670 profile views
  1. Yes, that's what I meant @Kitsurubami! I didn't see they were different though. I also like the nature ones. I was thinking about the tunnel entrance, but your idea looks better imo.
  2. I don't have a lot of time right now, but I realised that northguards, master archers and battleship have this snowflake symbol in their card art and premium contruct has it on its in game model. That might be something you could use for the frost faction? I don't know if you could draw that in a couple seconds tho There might also be some stuff in the 'ingame lore book' you could use. I'm not sure, but you never know
  3. No problem, I can wait. Thank you for working on this project is all I have to say
  4. Happy Birthday Skylords! Don't forget the
  5. Played csgo with a guy with the juggernaut as avatar yesterday. He said he was waiting for bfreborn too. Are you here maybe? :)

    1. Show previous comments  5 more
    2. Eddio

      Eddio

      @Ladadoos Well it might have been me. :kappa:

    3. Eternal

      Eternal

      Yeah no one knows... I haven't spend dollars on buying games on steam btw.... and I neither play cs:go...

      But yeah, there is a 80% chance... so probably I played with you....

       :kappa.:  <- is not a mistake ...

    4. Dodotron

      Dodotron

      Dang I forgot about this thread, but @ Archmystic I'm 99% sure it was you :D Let's hope we meet again in battleforge reborn :hype:

  6. 2150 I can't think of anything funny right now I'm sorry Eternal
  7. closed beta access And I'm very excited to see the trailer too
  8. I might have watched too much battleforge replays yesterday, I even dreamed about it :P My deck consisted of shadow fire and nature t1 and t2 lol

    1. Ladadoos

      Ladadoos

      You can never watch too much BattleForge :hype: 

  9. wohow, dev platform updateeee :D 

    1. ikke2902

      ikke2902

      Cool, we can buy avatars!

    2. Ultrakool
  10. yeeees devplatform update :D:D i"ve been checking this every day, thank you devs every update (big or small) makes me happy :)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use