Jump to content

jokerlegende

Member
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Twitter
    https://twitter.com/JokerLegendeTV
  • Website URL
    https://www.twitch.tv/jokerlegende
  • Other
    https://www.youtube.com/channel/UCuytIku_aQsm8rDwBp6YRxQ?view_as=subscriber

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jokerlegende's Achievements

Watcher

Watcher (1/34)

2

Reputation

  1. Hey Leute, ich wollte euch mal mein Video über Battle Forge zeigen, es ist eigentlich mehr an Leute gerichtet die Battle Forge nicht kennen damit unsere Community hoffentlich wächst. Ich liebe Battle Forge einfach und ich denke das man das im Video auch raushört. Ich werde auch noch mehr über Battle Forge machen Ich wünsch euch allen noch viel spaß beim zocken. ( Sorry für den Cringe haha)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use